Klantenservice
Mocht uw bestelling onverhoopt beschadigd, verkeerd, dubbel of te laat geleverd zijn, dan vragen wij u binnen drie werkdagen contact met ons op te nemen.
Retour sturen
U heeft uw bestelling altijd 14 dagen op zicht. In die periode kunt u de bestelling zonder opgaaf van reden retourneren (herroepingsrecht). Waneer u uw bestelling binnen deze termijn wilt retourneren, vragen wij u dit retourformulier te downloaden. Stuur het ingevulde retourformulier samen met de betreffende producten naar het adres dat op het retourformulier vermeld staat.
Let op: zonder volledig ingevuld retourformulier kunnen wij uw retour niet verwerken. Indien u de gehele bestelling retourneert, ontvangt u zowel het aankoopbedrag als de verzendkosten retour. Wanneer u slechts een gedeelte van de bestelling retourneert, ontvangt u het aankoopbedrag van de betreffende artikelen terug; de verzendkosten worden dan niet vergoed. Let op: producten die speciaal voor u zijn besteld – zoals gepersonaliseerde producten of maatproducten (bijvoorbeeld wandpanelen) – vallen niet onder het herroepingsrecht.
Uw betaling wordt binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket teruggestort.
Bij het retourzenden van een pakket ontvangt u een verzendbewijs, waarmee u de zending kunt volgen. Bewaar het goed, want zonder dat bewijs kunnen wij geen verantwoording nemen voor zoekgeraakte pakketten.
Kosten retourzending
We maken onderscheid tussen de volgende redenen van retourzending:
- De kosten voor de retourzending betaalt u zelf. Indien wij een retourpakket ontvangen dat niet of onvoldoende gefrankeerd is, zullen wij de kosten daarvan verrekenen met het terug te betalen aankoopbedrag.
- Indien u uw bestelling wilt retourneren omdat deze beschadigd, verkeerd, dubbel of te laat geleverd is, komen de retourkosten voor onze rekening. Wel verzoeken wij u nadrukkelijk om in dat geval binnen drie werkdagen contact met ons op te nemen.